maandag 14 september 2009

Na die spin van vorige keer, schrok ik me zondag wezenloos van een grote dikke spin in de badkuip!! Als dit zo doorgaat dan ga ik echt nog eens een keer dood van pure schrik, dan hoef ik me in elk geval geen zorgen meer te maken om die kont.

Ik ben nog niet helemaal terug merk ik. Het is nog moeilijk voor me om een postje te schrijven en een beetje bij te houden wat ik eet en wat ik beweeg. Voor gisteren ziet de lijst er in elk geval als volgt uit:

Ontbijt:
Cruesli met yoghurt
Sinaasappel

Lunch:
2 Boterhammen met kipfilet en mosterd
2 Boterhammen met krabsalade en plakjes komkommer

Diner:
Aardappelen
Bloemkool
Groentesausje
Schnitzel

Desert:
Appelcompote

Samen met vriendin M. heb ik een half uurtje met Pien gelopen. Pien had er zin in, ik minder. Toch was het lekker om even te doen.
's Avonds heb ik met manlief nog even een halfuurtje gelopen. Ook dat was gezellig en lekker om te doen.

Voor vandaag was het plan om te gaan fietsten, een heel stuk met Pien in het mandje. Maar het weer werkt niet mee en ik moet er echt even niet aan denken om nu op te stappen. Pien trouwens ook niet, die ligt in haar bench naast me, keihard te snurken. Denk niet dat ze naar buiten wil.

Ik heb bovendien een beetje keelpijn en een beetje een loopneus dus buiten rondhobbelen is misschien gewoon geen goed idee vandaag. Morgen maar weer kijken.

Geen opmerkingen: